pondělí 2. března 2009

Sbohem Angaro, nezapomeneme!

Dnešním dnem končí existence jednoho z prvních českých regionů v Second Life. Angara hrála v počátcích mého druhého života velkou roli. Měl jsem zde svůj první obchod a dům. Psyxo určitě ještě vzpomíná na časté pády simu způsobené mojí aktivitou, ale počátky bývaj většinou těžký.

   Vzpomínám, jak jsem na Angaře potkal většinu svých přátel v SL. Moebius se občas objevil v PXD, kde jsem si tenkrát pomocí kempení vydělával na zaplacení obchodu. Shaokar, který mě vlastně dostal na Angaru,  býval v počátcích něco jako můj učitěl práce s primy. A nemůžu ani opomenout střelnici, kde mě drak vždycky rozstřílel. Miriam se mnou v bytě na Angaře trávila Štědrý večer 2007.

   Jedna z největších akcí, které si pamatuju byla Patrikovat svatba v kostele na Angaře, kde jsem se seznámil s jednou z mých kamarádek. Nemůžu opomenout svůj první větší dům "Loď" a klub Trance Tube a lidi okolo něj. Veteráni si jistě pamatují na aktivity spojené s touto skupinou. Sice už tato skupina není aktivní, ale pořád její členy považuji za svoje přátele. Dvě z nich se dokonce staly mými virtuálními partnerkami. At žije First Life!

Díky Angaře jsem se mohl vypracovat na úroveň, na které jsem teď a za to děkuju jejím provozovatelům! Nebýt vás, asi bych měl BAN na většině československých simů.

Žádné komentáře: